dior homme

har under tjugofyra timmars tid bland annat haft min första franskalektion och skrattat mig genom hela, sjunigt en låt jag inte gillar, gjort kakdeg och tryckt i mig (MED ANNA), lånat bra böcker, varit shoppingsugen så att det värker i mina fingrar.
however, jag ska skriva nåt vettigt kanske. hm..

jo, jag har börjat att läsa om black ascot från början. åh vilken inspiration hon var för mig, om du går längst bak på denna blogg kan du se det. att läsa är som att fastna i en värld där ingenting är allting och allting är ingenting. mode, sex, alkohol, mystik. helt fantastiskt. nu vet ju jag hela historien bakom alltihop men det gör det inte mindre underbart. jag har spenderat många nätter helt klistrad och tindrande. har du inte läst? synd för dig. verkligen

  

maud larsson

Kommentarer
Postat av: A

kakdeg är gott med eller utan frön. Jag har läst!Jag älskar den (älskar älskar, eller älskar älskar? Who knows?) See you later alligator!

2009-08-24 @ 19:00:28
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/
Postat av: Anonym

mode, sex, alkohol, mystik. det är alltså allt som du anser väsentligt? nja, bättre kan du julia. mystik möjligtvis. älskar också hennes blogg men läsa kan jag inte, sänka-självförtroende-varning.

2009-08-24 @ 20:54:54
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

töhö, tackar tackar, min reaktion på när jag såg en av våra kära mölnlyckebor lägga upp bild på sig i bokstavligt talat bara underkläder, skulle bevisa att man kan lägga upp bilder på ansiktet bara. vad nu det bevisar. läsbar? woho, lyllo dig som har kvar något så underbart (enligt mig) att läsa.



coldplay är underbara och jag avgudar dom, dock lär det dröja ett tag innan dom kommer till sverige igen. Och frågan är om man har råd, pfff ville gå.



hans rollfigurer i "Looking for alaska" är sarkastiska, sexfixerade, kedjerökande och översmarta, mums. Och som den nörd jag är med en älskad överstrykningspenna är mitt "något" slitna exemplar fullt med illgula meningar som jag hittar direkt, min inspirations källa. hur är det med dig, någon läsvärd favorit?

2009-08-25 @ 18:05:10
Postat av: Anonym

hoppsan vore ju ytterst bra om min bloggadress kom med på senaste kommentaren så du visste att det var jag, trevligt :)

2009-08-25 @ 18:05:52
URL: http://youcallmesuperman.blogg.se/
Postat av: sam

åh tack så mkt! :*

2009-09-04 @ 06:53:00
URL: http://worldbetweenwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0