go went wendy

har ätit pannkakor, skrattat och ätit sitting bull paketglass på en grön gräsmatta med simon, niklas och johanna idag. nu lyssnar jag på chicago (acoustic version) - Sufjan Stevens. tänker på hur jag ska ta mig genom skolåret och inte på det sättet att jag plågas och tänker "döööööööh, hur ska jag ta mig genom det här" jag menar, vilken taktik är bäst? jag är en planerare, varenda molekyl av mig, eller nej inte planerare, jag är en drömmande slarvpetter men jag tänker alldeles för mycket för mitt (och andras) bästa. så jag har liksom en lista (in thö skalle) på vad jag vill uppnå i höst. ja. ehe, spännandäää?
-nej.

har skrivit en novell för ett tag sedan som jag hatade då men nu diggar ganska okej. tänkte kanske lägga ut den sedan. maybe, kanske, peut- être.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhh, vilken fiiiin bild! gumman - du ÄR fotograf, inget snack om saken! och du, jag har en liten tingeling på g - är du ledig i helgen ellör?

2009-08-18 @ 20:48:23
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0