i would ride my life like a horse with no name

usch, jag hade totalt spatt igår- ville skriva något men visste inte vad, ritade gubbar som hängde i fallskärmar som var blommor, lekta ninjaturtle (som du under får ett litet smakprov på) och sjöng falskt. bloggen kommer att ta en liten vänding igen tror jag. men det är ingen vänding det är just det. det är mer att jag har insett att jag inte kommer ha något speciellt tema. jag är det som är och när jag vill vara extremt seriös så är jag det och när jag vill fisa på världen så gör jag det. så försök snälla du att hänga med i svängarna.

här kommer i allan fallan en liten lista. för detta kom jag och tänka på. dofter som borde finnas som parfym:
1. nyklippt gräs
2. nybakat bröd
3. kryddor, typ kanel, kardemumma
4. varm äppelpaj
5. grumme grön såpa
6. tänd tändsticka (svavel)

FÖRSTÅR DU?! helt fantastiskt! dofter som är så underbart goda och fina. tänk att gå runt och lukta nybakat bröd. eller lukta stearinljus och höstmys (tänd tändsticka). jag kommer att bli rik helt enkelt. för vem vill inte lukta så här?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nyklippt gräs luktar typ INGENTING! fråga mig, jag är expert...



men kolla in DEMETER, Library of Fragrance, de har massa coola dofter. Tyvärr har de inte lyckats kanon med alla bara.

2009-08-10 @ 20:11:40
Postat av: moi

tack för tipset hörru, men jag vet redan om dem. känner dock att deras dofter inte är jättebra. förutom dirt förstås!

2009-08-11 @ 15:20:56
URL: http://chansondemort.blogg.se/
Postat av: kanelbulle

haha du är rolig du :)

2009-08-12 @ 12:32:04
Postat av: adina

tändsticke lukten var ju för fyndig! för jag älskar verkligen den lukten. som sagt höstmys, julafton, ljumma sommarnätter... ååååh!

och tack så mycket för din kommentar. det värmer, puss *:

2009-08-13 @ 01:35:06
URL: http://tragique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0