jag jag jag mig mig mig

jag är jag och jag är här! har haft två sketna bra dagar, den förstnämnda med julet den andre vid den vackra kanalen i götet och med förgiftat kaffe, fina historier, samt lite filosofi när julia var inne och handlade schme (julia den andres ordförråd har smetat av sig på mig). idag har jag träffat helenis oh som jag har saknat den kvinnan och hennes nasala röst. hon hade mycket fina englandsfynd som fick mig att vilja gråta. sedan vare planering i saras helt fantastiska båt som på måndag ska ta oss ut på tältning.

och ja, grattis säger jag till dig som nu vet i detalj vad jag har haft för mig. ska försöka skriva något läsvärt senare. om inte jo-hanen kommer.

WOOOOOOOOOOH; min bror har en vän på sova-över-besök som är rädd för mig. det är väl för att jag har den där elden i blicken. gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0