tangerine

hm. ja igår. nada donuts, dock very mumsigt cheese balls. helt stenseriöst förstår jag inte varför ostbågar finns när det finns något så mycket godare. bara en tanke. sedan var vi ett pretty big gang som såg på film hos simon, frdag den trettonde typ, ganska förutsägbar (okej, jag skrek en gång, det gjorde jag) men okej. det var trevligt o mysig osv. sedan spelade vi också seal hunters. man skulle kunna beskriva dagen i tre stadier så att säga;

- niklas och simon berättar passionerat om sealhunters
- vi går hem till simon och spelar sealhunters
- vi dissar sealhunters och ser på film istället

kul kväll, även om jag blev lite orolig för min kära vän- som nog vet vem hon är. HÖR AV DIG. jaha. något mer intressant kanske jag skriver ikväll.

och juste "läsare :D" - hm, jag ska tänka på det. KANSKE kanske..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hör ju av mig för i helvete! du verkar dock ha stora problem med att svara på sms i god tid? VAD? (okej, förlåt om jag gör dig... hm, obehaglig till mods det är meningen men inte så mycket)

2009-08-23 @ 19:14:22
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: .....

Vadå skrek bara 1 gång ??!!!



Hahaha :P

2009-08-24 @ 16:33:37
Postat av: jag

haha, JA! jag led i tystnad, typ.

2009-08-24 @ 18:30:53
URL: http://chansondemort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0