tyson

hon betonade b:et så starkt att det lät som ett sådant där knäppande ljud en bongotrumma ger ifrån sig. "bara för att han är så Bitter och njuter av att se på när saker går åt helvete för mig". jag blundar. andas. stänger ute. inte min strid, även om jag är halva orsaken till den.

snart, väry snart gittar (heter det så, am i down with it or WHUT?!) jag till j-hannis och sussar där, det är sista natten innan eva-karin och krister återvänder. simon och niklas kommer också. KUL (på ett seriöst sätt skrev jag ordet kul om någon undrar)

har jag nämt att jag och anna har en klubb? "vi-som-är-för-heta-för-att-vistas-bland-folk-och-vi-gillar-det"- klubben. om du vill veta mer om denna lilla förening, surfa in på www.careface.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0