varför mitt liv är så otroligt intressant att det inte kan beskrivas i ord, ändå skriver jag att det är intressant. jag säger emot mig själv

mitt liv i bilder de senaste dagarna. observera dock att jag bara har haft med mig kameran när jag varit med johanna, så jag har faktiskt inte bara en vän. (dålig lögnare)









2 saker:
- jag kan inte redigera det betyder, dessa bilder är otroligt oproffisga och oredigerade men i allen fallen tagna med känsla.
- jag peppar inför wow och lyssnar på bra musik. klicka på hjärtana! 

       

Kommentarer
Postat av: tilda

skit fina bilder ju!:O

2009-08-09 @ 12:11:11
Postat av: Helenan

den första bilden med lakanet är så fin så att det gör ont, ååååh, tänk att kunna ta sånna bilder. får jag prova att redigera den nån gång :DDDDD? (AAAAAAAAAAAAAA)

2009-08-09 @ 19:41:35
Postat av: HELENA

asså guuud, jag måste komenteeraa iigeen

DEM E SÅ JEFFLA FIIINNAAAAA

HURR BLIR FFÄRGERNA SÅ JEFFLA HÄRLIGA?????

BAAAAAAAAAAAAAH, DET GÖR ONT...

SÅ FINA.

2009-08-09 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0