tio tunnland

jag är hemma och allmänt välbehålllen, förutom en smått hysterisk stockholmsk syssling, bajs på skorna och en "jag vill vara albino"- låtsassyrris. men ack ack, snart bär det iväg igen, till danmark! tada! vi har döpt vår husbil till camp sweden och jävlar vad det ska gå hett till på campingen alltså. jag kommer vara helt fördärvad när jag kommer hem. eller så har jag en snygg dansk pojkvän som jag har vandrat omkring med på stränderna. lets hope for both!

so long om jag inte skriver imorn.


jag håller i ett grässtrå. jag lovar. jag är en ubåt. jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så fantastisk, och du får inte mot argumentera!

Hur gör du med den stora bilden som profilbild? Den är så fin!

2009-07-18 @ 22:16:59
URL: http://fmnoy.blogg.se/
Postat av: JAG VILL INTE ALLS VARA ALBINO

du är näst bäst, min lilla negerpojk.

2009-07-18 @ 22:50:48
Postat av: A

du är ful (min ironi fastnade i topsen - ironi är förövrigt grönt - visste du det?)

2009-07-18 @ 23:47:01
URL: http://blackwallpaper.blogg.se)
Postat av: nörden den själv (hrm hrm, bloggar är mitt liv)

danskar ÄR sex! rock on julle! och vi ses idag? vi ses idag. VI SES IDAAAAG.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0