chapel

picknickfestival igår, hur underbart som helst. gav mig bara mer motivation till att klara mig genom nian också. sedan bär det av någonstans, till någonstans där möjligheterna finns som Mölnlycke saknar. solen värmde förvånande nog på apslätten, och allting lindades in i ett dis av cigarettrök. helt genomtrevligt. musiken var förstås mycket bra. sedan bar det av till café Vasa med Julie la plastique-soeur. det blev sträva strupar och promenader genom nattens Göteborg. jag hade ett helt förträffligt dygn, för att sammanfatta.

nu sitter jag och nostalgi-ömkar och lyssnar på Gavin de Graw. hans röst är så fängslande unik. när jag hör honom tänker jag på (för mig) livsviktiga händelser, pianon i mörka rum och gyllene fält. här ska ni få se vad jag babblar om, och så får ni ren och skär inspiration i form av kate moss.

belief

chariot STRIPPED version


källa


källa

/j

Kommentarer
Postat av: vik

JULIA?...

2009-06-07 @ 19:19:33
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vikroite

åh, kärlek till dig julie! att du påstår att vi har mycket gemensamt, även om det bara handlar om problematiska känslor, får mig att flyga. jag nämnde avundsjuka, du är en person jag avundar och avgudar, ge mig lite av dig?



och j, angående JULIA, VIKTORIA, JULIA... det var ju meningen att det skulle bli en lek, som vi skulle fortsätta med i all evighet - varför slutade du? nej, det var mitt sätt att uttrycka en massa fina känslor jag inte kunde sätta ord på. gudinna, vad jag babblar! du är fin.

2009-06-07 @ 21:10:06
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vilda t

jag tror jag kan den låten :)

när får man se lördagens verk? eftersom att du inte kunde umgås med mig då.

jag tänker dag och natt på honom (okej kanske inte natt) och ändå undrar jag om det verkligen kommer att gå?! känner han samma sak som jag känner för honom eller förstorar jag bara upp och analyserar orden han säger?? är det bara jag som är lycklig och förvirrad på samma gång?

puss på dig MIN ÄLSKADE JULIA. förevigt

a lot of love from me

2009-06-07 @ 21:27:24
Postat av: Mia med s

har ny blogg om ketchup

2009-06-08 @ 15:31:51
URL: http://ketchuplover.blogg.se/
Postat av: vikwerhu

skaffa en blogg vilda!

2009-06-08 @ 16:01:45
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, så du går bara i 8:an, och skriver så otroligt bra? Jag kan knappt fatta det, men talang har du!!

2009-06-08 @ 16:25:49
Postat av: jag

TILDA, det kommer att bli perfekt, ja mycket mer än så. efternamnsbyte så snart det är lagligt att gifta sig helt enkelt! LOVE



anonym, tack så himla mycket! du är bra

2009-06-08 @ 18:16:32
URL: http://chansondemort.blogg.se/
Postat av: vilda t

viktoria: varför jag skriver ju inte ens bra som du och julia gör, ni är ju så djupa och har så mystiskt språk. jag skriver ju som alla andra. och jag orkar inte, jag kan ha min blogg i era inlägg.



Julia: tror du verkligen det? jag svävar på rosa moln. på min hjälm står det f.b (typ initialer) hallå?! är det ödet eller?

jag älskar dig och du e bäst i världen på att sjunga och spela gitarr. jag älskar dig!

2009-06-08 @ 18:56:57
Postat av: vilda t

din underbara blogg har nu blivit min kvällsaktivitet. från mig och jag är förälskad.

2009-06-08 @ 20:19:07
Postat av: julia, la plastique-soeur

det var grymt helt enkelt, tänk när vi flyttar ihop i stan. det kommer bli ett ännu enklare grymt. och du måste läsa mina per nilsson-böcker inom en snar framtid!

DU ÄR BRA

Postat av: vikssa

VILDA; du skriver BRA! jag tycker borde starta en! fixa en sommarblogg eller nåt. eller en blogg där du kan leva ut alla dina kärleksfulla käsnlor...

2009-06-09 @ 17:14:29
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0