en apelsin med huggtänder stirrar mordiskt upp från mitt anteckningsblock. varför klistrade jag dit honom från början kan man undra? kanske för att allt inte är perfekt

en blomstertid nu kommer på bloggen, avslutningsveckan till ära. jag sitter här och hjärntvättar mig med låtarna som skall framföras på torsdag. just nu ser det inte ljust ut. jag ser inte ens guldkanten på molnet därborta.
    spelar wilco lite slött i högtalarna, helt infernaliskt. har ingen som helst känsla  eller själ för livet idag. jag är färgen grå och otroligt förbannad på människor som inte har vett nog att inse värdet av sammarbete, samt nackdelen av egoism och oförskämdhet.  onödigt dock att skriva sådant här som är riktat mot någon/-ra speciell/-a. det är bara jag som förlorar på det. så jag får bunkra upp och ta det öga mot öga imorgon i stället. om inte stormen har lagt sig vid det laget.


Vampire weekend - campus  glad musik. glada tankar. kämpa.

/j


Kommentarer
Postat av: vilda t

det kommer gå asbra juliet! du är bäst och du rockar fett!! ska ni repa idag? och jag håller med dig om en viss person. love you

2009-06-09 @ 13:23:27
Postat av: lea

den kom för två timmar sen, "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket." jag är på 112, det finns 117 sidor i boken. och nu har jag släppt den, vill inte att den ska ta slut. Jag får abstinens efter den, haha, kanske inte precis lika bra som stephenie meyer, men inte långt borta!

2009-06-09 @ 16:16:35
URL: http://youcallmesuperman.blogg.se/
Postat av: vikssa

:( (var tvungen, för att uttrycka min känsla riktigt ordentligt) förlåt för mig oförskämda egoism! jag lovar att bättra mig... och du, du är icke grån ty du är blommig och blommig = lycklig. du är lycklig julia! tänk att skiten tar slut nu och hela härligheten ligger för dina fötter!

2009-06-09 @ 17:07:58
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0