gr-r-r-r-reat

vick-k-ky, skicka bilderna från igår

bra helt enkelt. bra

nicest thing

/j

Kommentarer
Postat av: vick-k-ky

det blev ju inte några bilder - vågade inte ta upp kameran i regnet - dock ett fåtal i högsta grad porriga badbilder på pojkarna. haha. men de bilderna är mina, har kollat på dem hela dagen! bra helt enkelt? inte bättre än så? det tycker i alla fall jag. och om jag får säga mitt, tände det till rejält på vissa håll...

2009-06-12 @ 16:55:22
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se osv osv
Postat av: vilda t

syftar du på mig då eller?

jag hade väldigt mysigt måste jag säga.. fast det var väldigt skönt att komma hem sen för vädret drog ner mitt humör en del, men så var det en viss person som gjorde kvällen väldigt bra:)

pussar på dig min underbaring

2009-06-12 @ 22:21:49
Postat av: moi

TILDA, i löv you och jag är så glad för din skull!!!

2009-06-13 @ 16:32:38
URL: http://chansondemort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0