hubbabubba i håret

jag spelade kubb idag och fick då reda på att jag har en rejäl tur i kärlek. lite skrattretande kan man tycka, men ja gud måste ju också ta semester. i femton år. men för att ej gå händelserna i förväg, innan var jag på en palestinsk (helt sant) restaurant. det var


F-FETT NICE^^ och jag åt massa smårätter, bland annat het tomatröra från Gaza. sensuellt värre.
   kubbet kördes ju sedan med mupparna till folk, hur trevligt som helst. på hemvägen träffade jag andré och åt upp hans godis. jag har ju som sagt en idealbild av hur jag vill se ut. om du är intresserad av vad den må vara kan du klicka här eller för annat alternativ söka på bildgoogle med orden bert karlsson. lycka till

fortsätt simma

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fortsätter alltid simma. vad var det jag hade dig att tacka för? livet? och om vi var muppar, får jag vara kakmonstret för jag har också ungefär samma framtida utseende som du (inte för att jag vill det, men du vet, jag och socker..)?

2009-06-18 @ 15:26:30
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vi-ck-ck-a

och ifall ifall ifall ifall du lyckades övertala en viss person att avsmaka mina sexuella erfarenheter vore jag ännu mer tacksam. öhhhh

2009-06-18 @ 15:28:08
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läste om din kommentar och nu fattar jag. haha. du äro rolig, miss piggy (?)

2009-06-18 @ 15:29:26
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0