sumpen

ja- ja- ja.  jag ändrade thö design och kanske sabbade jag alltihop. nämen dra på trissor. jag gillar't i allen fallen så här. imorgon är det midsommarafton. i övermorgon är det frankrikeresa. men det första först- midsommar kommer att bli trevligt förhoppningsvis (förlåt viktoria, jag stal ditt ord).

lyssnar på james blunt och drömmer mig lite smått bort sådär. james blunt är så himla mycket november 08 för mig, eller när det nu var när vi var på gräsviken. det är en lägergård mitt ute i naturen någonstans i tjotahejti. på kvällen låg vi ute på bryggan o kikade på den fantastiska stjärnhimlen. bluntius påminner mig om våran lilla skara där på bryggan, allas ångande andedräkter och stjärnhimlen som nästan åt upp en, så otrolig var den. helt allmänt måste jag tipsa om james blunts album 'all the lost souls'. HELA albumet är genombra, det finns inte en dålig låt. guldklimparna är dock same mistake och shine on.

men nog med jidder. rör på fenan
(professionellt värre, i knöw. men det gröna på bilden är bara så..      grönt. det diggar jag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är okej julie men jag diggar inte att du är så ovetande om alla kommentarer som ligger och väntar på dig i bloggen. (antagligen bara från mig, men som du vet, du är mitt liv) öh... jjuste, snygg design, det rullar.

2009-06-19 @ 15:16:08
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0