allting är relevant och ingenting är väsentligt

"det finns en teori. en teori som säger att universum är oändligt och då också tiden, och om tiden är oändlig så är också allt som nåfonsin kommer att hända oundvikligt"

jag var på fantastisk teater idag. jag fick sitta i två hela timmar och drömma mig bort och trånande vila blicken på pjäsens stjärna, den mest begåvade och vackraste pojken i hela Mölnlycke. undra om han ens är härifrån. min erfarenhet säger mig- icke troligt.

jag lyssnar på moto boy och ryser. innan charlotte saboterar och han går upp i en lång falsett. det ögonblicket. sådant gör mitt liv. imorgon kommer en novell jag kludrade ihop igår.
/j

Kommentarer
Postat av: viktoria

tacktacktack själv! nej, tyvär... jag önskar att jag kunde säga att jag tagit bilderna själv, men icke - de två utsiktsbilderna är dock från min norgeresa. visst var moto boy otrolig i melodifstivalen? :)

2009-05-15 @ 09:30:52
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också sett teaterföreställningen! Väldigt fantastisk, speciellt han, jag vet vem du menar. Och jo, han är faktiskt från Mölnlycke, men jag tror inte att han bor här längre. Fast.. upptagen, såklart!

2009-05-15 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0