I tell my love to wreck it all cut the ropes and let me fall

förtjusande toner i massor bjuder jag på idag, mina favoriter för dagen- plus mindre förtjusande bilder jag klickat med diaz


min stierna på bilden, den låten är till dig
skinny love


placeholder


denna låten är stjärnklara novembernätter på en brygga långt ifrån civilisationen. den är också egentligen med james blunt som sångare
same mistake


blindsided

jag inser att det endast blev sena nätter och tankeställar- låtar, men vad ska jag säga, sådana melodier får mig att falla pladask. milda matilda

/j


Kommentarer
Postat av: vikt(oria)

haha, fyndigt dedär med stierna (eller så är det jag som har dålig humor) hursomhelst var det enna tjusiga bilder du tagit!

2009-05-17 @ 20:05:23
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: viktoriaiarr

haha, det där med lager var också jävligt bra! var det medvetet? och psst... kalla mig inte något som börjar på vick- hatar den stavelsen! tack på förhand au revoir

2009-05-18 @ 10:50:25
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0