jag kom, jag såg, jag kastade mig ut

varenda lem i min kropp dunkar och värker. jag är helt avslagen psykiskt också, sitter här och stirrar på den randiga tapeten. jag drömmer om en händelse som kommer att äga rum inom en snar framtid. min resa till Franska rivieran där gatorna är trånga och stränderna är långa. där alla pratar helt underbart vackert, men oförståeligt. där alla husen byggs på varandra och där solen lyser som en glödlampa. där tänker jag vandra i min blommiga shortsdress och min ketchupröda magtröja, och där ska jag ta mig tusan finna min själsfrände. en osäker pojke med randig tröja och mörka ögon. jag håller för fullt på med min muta till gud så att hon ser till att göra något åt saken.

här bjuds det på en låt som radion snart har- eller redan har spelat sönder. jag har som regel att jag inte gillar musiken som spelas där och därför inte lyssnar, men detta slank igenom. nu klamrar den sig fast i bakhuvudet och jag kan inte bli av med den. för vem gillar inte en sann  kärlekshistioria

/j

Kommentarer
Postat av: viktoria

först och främst, jag diggar starkt en sån liten sak som att gud är en kvinna, har du läst linda skugges "akta er killar, här kommer gud och hon är jävligt förbannad" - riktigt bra. och, hrmm, du kanske inte visste det men alla i france bär inte randigt... hoppas du inte blir besviken.

2009-05-27 @ 18:09:54
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vilda t

aj digg dis loat..

2009-05-27 @ 19:16:29
Postat av: A

Han existerar. Nu eller då, du hittar honom.

2009-05-27 @ 22:43:35
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅH TACK BLIR SÅ GLAD!

Sitter i skolan och skriver en as tråkig saga jag har skrivit (en fantasy!).. man blir lite x-tra glad då! :D

2009-05-28 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0