omfamningen

jag öppnade en låda i mitt rum. jag skulle leta efter något obetydligt, ointressant. jag hittade en hjärtformad ask som luktade av syrlig parfym, innehållande hjärtformade, mintgröna brevpapper med matchande kuvert. så jag har börjat skriva brev. ett brev varje kväll till någon som jag kallar dig. motsvarande andra människors dagbok, men jag är inte andra människor. jag är jag. och varje kväll tills mina pappershjärtan tar slut kommer jag att ligga och känna doften av gammal parfym och kornigt papper

/j

Kommentarer
Postat av: hs

hur kan du beskriva något så ointressant som brevpapper på ett så intressant och sensuellt sätt, jag förstår inte!

2009-05-09 @ 12:03:42
Postat av: A.

Åh, så fint det låter!



Svar: Vilken otroligt fin tanke. Jag tror som dig, tror på dig. Han finns.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0