så innerligt sensuellt

"Hon frågar ibland vad han tänker på. En gång svarade han att han tänkte på att göra slut, att han funderade över om de verkligen var gjorda för varandra, han ville vara för sig själv. Egentligen tänkte han på något helt annat, något om hur han skulle kunna skriva en formel för lösningen av Rubiks kub. Hon grät hela dagen och han njöt av hennes otröstlighet, hur hon kilade sig fast, bankade på honom och sa att han aldrig fick säga så igen"

- jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket- Gunnar Ardelius. Den boken är värd vartenda ord.

de senaste jordsnurren har det varit regn och så sol. regn och så sol. en meteorologisk berg- och dalbana, lite som mitt humör. gud har överträffat sig själv

/j

Kommentarer
Postat av: viktoria

får jag bara fråga hur du får in musiken på bloggen? jag försökte men det gick sisådär... danke schön på förhand, och BRA blogg :)

2009-05-08 @ 12:07:14
Postat av: jag

viktoria,

TACK SÅ MYCKET! och jag gjorde så att jag skapade ett konto på sidan myflashfetish.com o där skapar man en spelare som man sedan kopierar koden till (allting går enkelt steg för steg på sidan) och klistrar in i kodmallar på önskad plats! på designadinblogg.se finns det hjälp om det också tror jag om du behöver. hoppas jag kunde hjälpa.

2009-05-08 @ 14:33:12
URL: http://chansondemort.blogg.se/
Postat av: vikt

tack så mycket, det verkar ju enklare än vad jag trodde :)

2009-05-08 @ 17:35:05
Postat av: juli

åh det var så lite. har du en blogg?

2009-05-08 @ 17:52:13
URL: http://chansondemotr.blogg.se/
Postat av: v

ohja, jag har en blogg och du har nog redan sett den, men tyvär, den tänker jag inte lämna ut för i jämförelse med din skulle den vara kass. och det vill jag inte orsaka mig själv... :)

2009-05-09 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0