to call for hands above. to lean on. wouldn't be good enough. for me no

gårdagen var en så surrealistisk dag. jag vet inte riktigt om jag var närvarande i mig själv, samtidigt som att jag är helt säker på att jag var det, för det finns mycket i gårdagen som jag har en känsla av att jag kommer minnas förevigt. det jag hatar med minnet ibland är att de ögonblick man så förtvivlat vill- och lovar sig själv att minnas föralltid sållar det bort ibland, men saker man önskar att man aldrig upplevt från första början klistrar sig fast framför ögonen som ett par extra ögonlock för att alltid stanna.

A, mind is a razorblade

Jose Gonzalez

/j

Kommentarer
Postat av: A.

Minnen kan vara så mycket. Av allt. Hatkärlek, med betoning på kärlek.



Svar: Åh, jag blir alldeles rörd när jag läser dina fina ord. Tack så hemskt mycket! Du får mig att vilja skriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0