FRAPPPPO

OKEJ STOPP OCH BELÄGG.

mer plats för fulhet on thö blogg. som förövrigt blir mindre och mindre aktiv. sad enough.
fjortiskrök idag, MAY-BE (och inget illa ment med att kalla någon fjortis här, jag menar MIG SJÄLV och kycklinghjärnan. vi känns ganska fjortonåriga). men eftersom allt blev rörigt och förflyttat vet jag inte om jag ska vandra dit. har ju en liten tilda och tänka på också och henne var det länge sedan jag spenderade kvalitetstid med.

imorn händer det någonting som kanske blir ingenting och sen kanske allting händer.

let's see shall we?

Kommentarer
Postat av: Louise Melinööö

Var glad över att du inte kom. jag är ogillar människor/ vänner utan hjärnor. pratar imorgon? pussez

2009-10-31 @ 01:14:03
URL: http://louisemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0