greatness in a jar father

jag satt som allra bäst här i soffan och spanade in den feta mannen som duschade i lägenheten på andra sidan vägen. det luktar mat. jag blev illamånende.

jag satt också och spanade in små bloggar här och där en "indiemänniska" hit och en "indiemänniska" dit. och inte för att jag inte AV-GUD-AR musik och kultur i alla former; men jag stör mig som fan på att alla ska vara så "kulturella" och "speciella/unika/younameit/". "åh idag såg jag solen glimma på ett skimrande bord och där satt jag med min krispiga sallad och min allra bästa vän. det var en bra dag. en bra dag". visst, sådär fint poetiskt, korta TALANDE meningar. och så är väl livet ibland. men jag känner just nu ba, VAD FAN DET ÄR LIKSOM ETT METALLBORD PÅ CONDECO OCH EN JÄVLA SALLAD. sa du något om duvan som sket bredvid din stol eller den äckliga mannen som fimpade på dig? sa du något om att livet inte alltid är kul och bra? nej.

självklart får man ha en bra dag. och nej, jag är inte grund som en vattenpöl. jag älskar att läsa litterärt tilltalande och beskrivande saker, men då ska det fan handla om något intressant. inte ett bord. jag gillar folk som bemästrar orden, jag ser upp till dem. men tills man gör det, så försök inte låtsas. jag hatar folk som försöker vara något de inte är. det blir så tydligt hur missnöjda de är med sig själva då och det är sorgligt. eller något.

jag vet fan inte vad jag säger. hejdå

Kommentarer
Postat av: Mmmm...

stämmer in på allt du skrivit!

du borde vara överlycklig eftersom att jag har ny blogg, nu får ditt liv en mening igen. I KNOW YOU WANT ME (hahahahahahahhahahahahhahahah, min bästa vän - ironi)

lite sur att simon inte har kvar sin blåtira, hade velat starta en klubb. får vell slå ner nån annnan så den kan hänga på mig;)

2009-10-13 @ 21:17:03
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/
Postat av: viktoria

hej gumman, idag har jag varit på kör och träffat massa underbara människor. det var helt enkelt väldigt trevligt. alla var fräscha och hade fina kläder och rakt hår och rosiga kinder. ett klämkäckt gäng med glimten i ögat! (jag över-älskar inte livet)

2009-10-14 @ 20:27:49
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: julia gård

djupt

2009-10-23 @ 14:59:14
URL: http://juliagardlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0