like you know i doooooooooooooooooo (if you get the message)

jag kommer inte att vara så fruktansvärt aktiv denna veckan på grund av lite annorlunda levnadsvillkor. jag har tagit min mamma, min broder (SOM INTE ÄR LIK MIG) och mitt pick och pack och befinner mig nu inne i stan i en vecka. vårt badrum håller på att renoveras hemma så vi bor här i en vecka eller så, vilket betyder härlig miljö men saftiga pendlingar till mölnlycke klockan åtta på morgonen. we-hey

funderar dock på att skriva något aningens mer intressant och trevligare än det jag just skrev- lite senare.

simma lugnt hörru, så möts vi i strömmen


Kommentarer
Postat av: nu är det viktoria som talar

du är då för göllig julia - precis som jacob ;)

2009-09-25 @ 18:10:52
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: en förtrollade groda

WIHOOOO-LIVIN THA DREAAAAAAAAM!

ville bara snabbt pika in och säga att jag minsann också bor i stan, bara för att skryta.

2009-09-25 @ 19:28:39
URL: http://youcallmesuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0