nu ska vi se sa blinda sara

wosh, you just blew me of my feet. NOT
- jo men helt allvarligt seriöst, vad hände med coolheten i att säga not? jag vill återinföra det.

har glott på bert i två underbara timmar av mitt liv. hans röda polotröja får mig ner på knä varje gång. och när han sedan står där i sin mammas trosor då är det JAG som ligger framför tv-skärmen och slickar på den. give it to me. idag kände jag för att lyssna på hip hop. här är en skön låt. detta är så tilda engstrand. this is for you zweetie.  milkshake

men nej, det är inte den bästa. för här kommer den. this is it: baby got back
ha inte för roligt





Kommentarer
Postat av: vilda t

du är för söt!!! hahahahahahahha ´jag skrattar på mig :)

2009-09-06 @ 19:48:58
Postat av: M

hahaha , den låten milkshake får mig att tänka på en väldigt rolig scen i ugly betty ! totally my humour!

2009-09-06 @ 20:49:03
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0