och jag vaknar med den tanken varje dag

ja, så imorgon gäller det. precis som året innan. och imorgon ska det bli helt fantastiskt. precis som året innan. och imorgon ska jag skrika mig hes. precis som året innan. och imorgon är det håkan hellström på liseberg. fy fan vilken bra helg jag kommer att ha.

jag har varit i alla städer - min favoritlåt med håkan tror jag, (känslomässigt åtminstone) och då är alla låtar fantastiska

här infogar jag en liten spotifylista för dig som bryr dig om vad jag tycker att håkan är (för att sammanfatta; helt underbar)

ge mig ett H.Å.K.A.N


källa

Kommentarer
Postat av: M

imorgon ska bli the best day of our lifes!

2009-09-17 @ 20:06:10
URL: http://fmnoy.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

mmm, det var nog lite för fantastiskt i fredags. nu kan du få mig så lätt är fullkomlig magi i mina öron. spricker lite och svämmar över när jag hör den!

2009-09-21 @ 21:46:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0