telefantastic

han var en stormvind, en sådan där.. ..tornado, just det! som kom virvlande in i mitt liv och ställde allting på ända. rörde till och kastade om tills jag varken visste in, ut, upp eller ner.  jag reflekterade inte över känslor då, det fanns varken tid eller rum till det. sedan drog stormen vidare och lämnade mitt kaos kvar. efter lång tid hade jag städat upp, rensat all den oreda han ställt till med. bara för att märka. vadå?
- allting kändes för tomt, för rent, för ordningssamt. för lite honom. och jag förbannade mig själv för att jag som alltid innan var vis på efterhand.

känner mig som renskav idag. funderar på att gå ut och jogga. funderar på det.

travis- turn

travis- love will come through


källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0