when things don't feel right beirut

ska snart på mitt andra utvecklingssamtal. nej, jag är inte bråkig eller störd, jag har bara föräldrar som inte kan vara i samma rum. ganska saftigt va, inte föräldragrejen utan att ha två utvs? kul också eftersom det igår gick så bra så då känner jag att Iréne kommer att lägga in stöten idag istället.
  undra förresten om jag var för intim när jag tog upp det där med mina föräldrar? men ärligt talat, jag bryr mig inte så då borde inte du göra det heller. det är liksom jag på ett sätt, jag är en men har ändå två olika halvor. jag är inte helt splittrad, men de finns tydligt där. Som en persika typ, så ser jag ut. Lite synd- för jag har alltid tyckt att den persika ser lite ut som en rumpa.

Jullan "rumpspringan" Lagerquist. MJO, jag gillar det


denna reklam är förövrigt mycket trevlig. låten som spelas är beiruts scenic world
ha en trevlig kväll. min kommer inte att bli så illa. tilda får torka mina tårar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0