det är kul

umgicks med julet från götet. vi hade roligt. nu behöver jag 'tankeavreagera' mig. jag tänker köra en lennart och ta det i punktform;

- jag är så vansinnigt mycket i behov utav att läsa något riktigt bra. och jag tror inte riktigt att fantasy kan mätta min hunger. nej, något fint, farligt - bra bra bra.

- tänk om jag kunde skriva en helt klockren låt. ha en blogg som bara handlar om musik, och kultur och allt annat som gör denna värld värd att leva i. vad fint

- schmääääääääää.

- kent är tillbaka i mitt liv. eller de försvann nog sldrig, tog bara en rökpaus i hörnet av mitt sinne. men herreminje, kevlarsjäl är en underbar låt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så jävla roligt shoo breeeeeeeeee nörden

2009-08-28 @ 14:23:13
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0