jag funderade ÖVER något rosenrasande rosenrött och dina ögon 2

ja, jag blev ju lite avbruten igår. orkar inte berätta om händelser som är av ingen betydelse. i alla fall, jo twilighthysterin. jag minns när jag först läste böckerna för länge sedan och jag VILLE sprida vidare dem, tänkte att det var en hemlighet för underbar för att undanhålla, vill föra facklan vidare. oh som jag föraktar den tanken nu. böckerna är självklart läsvärda (som lea så vist påpekade) orden printade på papper för år sen är fortfarande desamma. men jag hatar hur twilight inte längre är en bokserie unik jämfört med alla andra, när det fortfarande fanns känslan runt det hela! nu har allting bagatelliserats och blivit litet jämfört med "the movie" och "Robert Pattinson". Filmen är en avspegling av böckerna (som är SÅ GRYMT MYCKET BÄTTRE) ingenting mer. för mig i alla fall.
- nej, det här gör mig ledsen, för dessa böcker har betytt en del för mig. inget jag ska skriva om på internet dock som en annan bekräftelsekåt tonåring.

nu till något helt annat. jag är så galet seg, är antagligen den enda som sitter och degar vid datorn. men så äre. snart ska jag träna (blev inget igår, HRM HRM). hade på mtv i morse och de visar ju rätt mycket... skit- men en låt som är så jävla skön är denna. videon är genial

ciao!

Kommentarer
Postat av: vilda t

hej min juliet!! det var superlängesen nu ju!!!

i alla fall... jag håller fullständigt med dig om twilight, ovs...osv.. och nu till den söta godisbiten i outkast!!!! han e ashhet! och låten är verkligen en av mina favoriter.

bravo julia, bravo!

2009-08-04 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0