med åren blev hon en dröm, en saga- en ensam vandrares sympati

kodspråk; gårdis you're the only one who gets this okay? schmäääää (obs, dialekten)
jag har dummat mig och hållt på, fast jag är ingen fjolla längre i alla fall och det är ju ett plus. sedan har jag suktat och suktat och suktat efter edward westwick. han är så galet snygg att jag vill hänga mig själv.

i skolan idag hände något kul. lennart tog upp domen mot de två killarna från hammarkullen (skolan) som hade våldtagit en tjej i ett klassrum på skoltid. vi snackade om att killar som tafsar på tjejer och kallar dem hora etc. att det har normaliserats och inte är en stor grej längre, fast det borde vara det. det roliga med detta (man måste ju se guldkanten) var att det blev ett moment av utpekning av en viss person i vår klass. han/hon (jag behåller mystiken) flydde sen med svansen mellan benen typ. eller så uppfattade jag det. och ja, vad kan jag mer säga. it made my day.

förövrigt sitter jag och tänker att så här vill jag se ut. anna aichinger är ett geni.



jag och underbaringen toris. definitivt en bild på mig från min starkaste sida

Kommentarer
Postat av: gårdis

jag känner mig fruktansvärt ärad för att få vara en del av din blogg. har du kollat in mitt senaste inlägg? think you'll like it, grrrrrrrrrrrrrrr.

2009-08-26 @ 20:04:04
URL: http://juliagardlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för en korv som sitter bredvid dig julia? gräslig frisyr!

2009-08-27 @ 15:59:36
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vilda t

två sötisar som var i mitt sällskap när JAG tog bilden!!!!

2009-08-28 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0