svennigt svinigt

det är ytterst svårt att sätta fingret på mitt humör idag. det skiftar som sommarvädret i sverige. dock är jag just nu grymt irriterad på en feg människa. för jag är ju inte feg, nej nej. eller jo. självklart är jag det. men om jag ändå övervinner den rädslan och möter personen på halva vägen tycker inte du ändå att man borde ge mig ett försök? för nu handlar det också om tid, min är begränsad. inte av någon som helst dramatisk anledning som det låter, utan för att jag åker till danmark imorn. och det här är en sak jag vill ha avklarad just nu, ikväll. annars blir det aldrig. nu när jag äntligen uppbådat modet. jaja, den chansen hade ett liv som en såpbubbla.


bildkälla

Kommentarer
Postat av: julaiaiaiai

du skriver jättebra juliua

2009-07-19 @ 21:36:21
Postat av: you vet who

ooops, julia, vad är det som händer? tyckte väl att det lät lite olycksbådande när du och jo snackade om att du skulle fixa nånting... hrm..

2009-07-20 @ 11:36:07
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0