vem kan slå

jag kan erkänna att jag just stal rubriken från namnet på kanal 5:s program vem kan slå filip och fredrik. jag kan också erkänna att jag inte riktigt har vart så aktiv, dels för att jag inte haft tid, dels för att djälvulsmaskinen facbook äter mig inifrån. jag går i en höstdimma ut och in, fram och tillbaka, allting är likadant månad till månad. mitt utrymme fylls av arbete, fleet foxes, sigur ros, coldplay och eminem.

EMINEM ÄR GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD

jag återkommer snart. någon gång snart

Kommentarer
Postat av: vilda t

julianius är super!



Krya på dig snorunge!

2009-09-28 @ 18:29:21
Postat av: soppatorsk

dissa facebook! var det inte du som hade, liksom jag, under en period blivit helt vrak på grund av bloggen som var stressande? ett litet tips bara, fast du vet kanske nästan lika bra som jag att mina idéer inte brukar vara de mest lyckade... :DDDDDD

2009-09-28 @ 20:57:26
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0