you say move on

hehehehahaha, last night was very awsome, vi pratade, och pratade, och skördade och plogade, och fotade och promenerade och träffade, och hamnade lite i knipa, och hade roligt. top notch^^^^^^^^

sedan spydde jag sex på morgonen också. roligt. mjä. sitter och funderar på om jag borde ta tag i städningen nu eller erkänna att jag är ett vrak, duscha, krypa ner i merens säng och titta på GG. ikväll blir det Gårdiz tror jag. eller Yohanna and the gang. trevligt som korvspad. eller vad fan

SÄG ÅT MIG ATT SLUTA

ps. nostalgibild från mina begynnelsedagar här på chansondemort. jag saknar faktiskt min period jag hade då lite. jag var så vis. nu är jag bara... tappad bakom en glassbil ds.

Kommentarer
Postat av: julia gård

julia, hallå jag har också ett bra gang. jag lovar vi kan vara jätteroliga oså. snälla överge mig inte.

2009-09-12 @ 16:47:48
URL: http://juliagardlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0