hit me where your mind won't kiss me

FRESH START,
funderar på att försöka igen. for my own sake då självfallet, inte är det fortfarande någon som gluttar hitåt. det funkar ändå absolut, livet kunde ju vart värre. egentligen borde jag vara så där dramatisk som ett as och radera allt tidigare skrivet, men anledningen till att jag sparat denna blogg överhuvudtaget är för att det är kul att spara minnen. även om jag inte riktigt fattar hur jag tänkte då, FÖR HELA SEX MÅNADER SEDAN. jag var så ung och dum då.

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag tycker alltid om att läsa din blogg och oavsett vad det är du snackar om så är det något som tillhör - dumhet. tänk vad lite man skulle lära sig om man aldrig gjorde några misstag!

2010-02-26 @ 13:01:49
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0