I allways jump into it, with my whole heart and no shame

anna detta är dedikerat till dig;
- du som sa att jag inte behövde sova och äta. igår kväll gick jag och la mig halv elva, somnade och vaknade idag klockan tolv. jag har sovit i tretton och en halv timma. förstår du? jag har ALDRIG sovit så länge. köp korv köp korv köp korv köp korv köp pölse.

jaja, jag pallrade ju mig i alla fall in till veronica och det var störtskönt! hon verkar vara en så grymt trevlig och härlig person. sedan rörde hon sig stentufft, typ som en våg. eller juckade. men det var bra, speciellt när v för vendetta, måndagsbarn och aldrig nöjd kom.



Kommentarer
Postat av: A

Du är en mespropp det är allt jag har att säga! och så måste jag ta och beundra mina fantastiskt kassa bilder. Jag tror jag skippar korven och satsar på ett nytt objektiv istäääället. Hejdå

2009-08-12 @ 12:49:35
URL: http://blackwallpaper.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ljust det var ute. (jag är med i en tävling kallad 'du som kan komma med den mest fantasifulla och intressanta kommentaren) men juliää jag vill träffa dig med så SLUTA STÄDA NU KLOCKAN 16.04 och pallra dig hem till mig

2009-08-12 @ 16:02:22
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0