6 and thö city

såg på SEX and the city the movie. gillar den filmen skarpt, mest p. g. a. två saker:

- carries vansinnigt snygga kläder som får min dregelränna i läppen att överbelastas
- den HÄR fina scenen med den vackra musiken. detta var det enda klippet jag hittade så SNÄLLA, ignorera den italienska dubbningen...




jag vet inte varför det kommer så många HETA bilder på mig nuförtiden, kanske för att jag är hemskt egocentrerad? nej, nu vill jag demonstrera min näsas storlek på denna bilden, och påpeka att den är mycket lik mount everest i stolrlek.
adjöss!

Kommentarer
Postat av: Solong succer (hur stavas succer?)

JUL-I-A! Du är ett sånt svin, kan du inte acceptera att bloggen är mitt liv och därmed läsa mina kommentarer och SVARA på dem? Tänk dig att du skulle ge massaa presenter till folk men de gav inga tillbaka, så känns det med obesvarade kommentarer för mig! Här får du en liten instruktion:

SÅHÄR SVARAR MAN PÅ KOMMENTARER:

- klicka på länken nedanför kommentatoren

- du får upp ett nytt fönster, det är kommentatorens blogg

- scrolla ner till det inlägg du vill kommentera, vanligtvis det första

- klicka på kommentar-länken längst ner i inlägget (i mitt fall står det åsikter)

- fyll i den lilla söta vita rutan med din text

- lämna lite fakta om dig själv

- skicka sedan kommentaren

- nu kan det komma upp en ruta där det står "verifiera kommentar" då ska du skriva orden som står i rutan precis nedanför

- när du gjort detta har kommentaren förhoppningsvis kommit fram



Hoppas du hängde med, jag vet att jag gick lite hastigt fram men det är svårt att tala i enklare termer nu när jag är en sådan van datoranvändare. Sov gott nu, vi ses snart. Puss och axel-mot-axel



Du vet, jag är ju inte ironisk när jag kommenterar...

2009-07-12 @ 10:31:01
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vilda t

julia!!! oh my god du är så extremt vacker. man drunknar ju i dina djupa ögon. du har precis dödat mig. var snäll ocg kom på begravningen.

2009-07-15 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0