femtonsextonsjutton, ja fy sjutton

dra åt hevete. ååååååååååååååååååååååååååååhhhhhh
- jag vet jag visar känslor offentligt som värsta lilla bekräftelsekåta männskan men fy fan alltså. nu är det sluta drömma börja glömma. jag kan inte ens förstå vad du hade i mina tankar o göra.

jag går omkring i högklackat, linne och trosor och packar. danmark danmark danmark. jävlar nu är jag pepp. speciellt efter händelsen ovan, ingenting att sakna (viktoria jag kommer att sakna dig, och dig tilda jättemycket).



bildkälla

Kommentarer
Postat av: pölsemannen yo yo

vad fan julia? är jag inte värdig nog att höra storyn om ditt liv? men du får ändå ett puss på dig din pölse kommer sakna dig moeed!

2009-07-20 @ 11:38:41
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vilda t

jag fattar ingenting, men okej.

jag kommer sakna dig med!!!!!!!!!

vem vet vi kanske ses på danska marken?

du är så himla söööööööööööööööööööööt bara så att du vet (bara en liten parentes så där.)

2009-07-21 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0