*snörvel*

vid frukostbordet i morse fick jag ett revolutionerande besked. inte hundra procent vattentätt än, men om det är det- OH HERREJESUS. jag blir lätt illamående vid tanken. tyvärr har jag tystnadsplikt och har svurit på att inte avslöja något till någon innan vi fått reda på om det kommer att hända. det blir någon gång i augusti. det betyder att jag kommer liggapå sträckbänken i två månader. ja ja, jag får be dem att vända på mig någon gång ibland så att jag blir jämnt solbränd.

the end of life as I know it

/j


Kommentarer
Postat av: visd

er... det är flummigt nu och jag med min snigelhjärna har svårt att komma ikapp. men jag säger så, Åsten - right! (jag fattade först efteråt att det var det du sa i torsdags). mun-mot-mun? oh, du syftar på min tidningsutdelande kärlek? vi tar det nån gång. och inte för att det berör mig, men nu blir jag nyfiken - vad är det som händer dig?

2009-06-13 @ 17:28:04
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SKA FÅ EN SYSKON!!

2009-06-13 @ 21:02:10
Postat av: julieeeh

huumm... försöker tänka om du är hos mor eller far, för om du är hos mor borde detta påverka mig. och om det finns någon sanningshalt i kommentaren ovan så borde det VERKLIGEN påverka mig. men jag tror jag kom på nu att du är hos din far, så hela kommentaren var onödig. förlåt käraste juläää.

2009-06-15 @ 01:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0