Hon tar bort händerna från ögonen. "Det måste hända något sorgligt också, annars vill ingen se filmen"

jag är inne på andra rundan av Gunnar Ardelius mästervärk. Jag är inne på miljonte rundan på den lilla löparbanan av tankar som grusat sig fram emot min vilja. Det finns ett ord som jag har fått dille på. Jag har kommit fram till att det är otroligt vackert, och jag kan inte släppa det hur tankarna. tusentals

creature fear - något av det vackraste jag vet, om gud var en musiker


bildkälla .- rökning och drunkning. underbara liv
/j

Kommentarer
Postat av: tora (okej då, men du ska veta att jag föredrar viktoria)

jo, du är den enda värmen i mitt liv just nu, utan dig skulle jag sitta fastfryst i ett isblock - tack för det! och jag hoppas att du är bäst på råd, för i så fall lovar jag att berätta everything... hejdå :D (en liten fågel viskade i mitt öra att du inte är jätteförtjust i smilisar..)

2009-05-28 @ 20:20:01
URL: http://http:/forhoppningsvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0