v75 guiden

hej kom och hjälp mig. jag går in på blogg.se och vad ser jag; "nu kan du reservera biljetter till new moon". jag kräks upp någon annas galla på det här jag lovar. jag ger mig själv till johan lind. det suger så otroligt mycket, så jävla överreklamerat så att jag PISSAR PÅ DET. ska jag gå? ja.. fast inte på premiären. måste se den. måste ju kolla in om de inte har lagt in ett litet älska-mig-och-bekräfta-mig- dansnummer mitt i sörjan á la disneystyle.

från det ena till det andra. sverigedemokraterna och rasism i allmänhet känns som ett väldigt hett ämne just nu. jag gillar det. sånt intresserar mig på riktigt. jag träffade en jätteskön kvinna idag, vi kallar henne gun- britt, vet inte riktigt vad hon heter. hon målar alla rökbåsen som folk förstör hela tiden, och hon hade riktigt intressanta åsikter. vi snackade om segregation och hur rasism förkommer åt alla håll och kanter just för att människan är väldigt mycket "det är VI och sen är det DOM".

vill vi verkligen veta av det vi inte vet någonting om? är det inte bäst att VIhåller oss för oss själva? vi vill ju inte att allting ska beblandas och bli nytt och osäkert. världen där ute är okänd och farlig, så se men inte röra. eller hur?

Kommentarer
Postat av: viktote

bra åsikter. särskilt sista stycket. som grädden på smöret.

2009-11-04 @ 19:50:19
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: vi

klart du gör. vissa tror att stora bokstäver innebär ilska. jag tror att jag är trött zzzz

2009-11-04 @ 20:49:33
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0