när man är ung vill man bli hög

kom på att jag måste börja skriva om mer intressanta saker för faktum är att det finns ju ganska mycket intressant att komma med. ute i världen..

läste en jätteintressant artikel i GP del 3 imorse (NEJ INTE BARA OSIGNAT- SIDORNA, som förresten är i lördagens gp kom jag på nu). den handlade om en kille som levde som frigan. det handlar om att "återvinna" mat som slängs utan att vara gammal eller dålig. läs om det, så otroligt tankeväckande. vi köper verklgen våran egen väg till kris och klimathot.

ska ut och gå en riktigt saftig promenad nu, spendera lite kvalitetstid tid med min i-pod. förhoppningsvis kan jag låna en ersättare till bobby hemma, isf. lägger jag in lite pikkkks sedan


Kommentarer
Postat av: viktoriaviktoriaviktoriaviktoria åhh vad jag älskar mitt namn

jag läste också om friganmannen, intressant typ. det läskiga med dig är att du gör vad som helst läsvärt bara med tanke på det faktum att DU SKRIVER SOM EN GUD så oroa dig inte, pysen

2009-10-18 @ 19:14:28
URL: http://forhoppningsvis.blogg.se/
Postat av: freja

det där är så jäkla klyftigt, tänk så mycket pengar man sparar på det. oklyftigt däremot är de som slänger hel och ogammal mat, men å andra sidan blir det ganska klyfitgt att de slänger det för det blir ett klyftigt ekosystem nästan! klyftigt!

2009-10-19 @ 18:04:28
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0